JOGI ELŐADÓ álláspályázat

Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet

pályázatot hirdet

Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet

Jogi és Kommunikációs Osztály

1 fő

JOGI ELŐADÓ

munkakör betöltésére.

 

A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök (ellátandó feladatok): Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet mint költségvetési szerv jogi hátterének a támogatása. Többek között szerződések, belső szabályozók (szabályzat, utasítás) előkészítése, alapdokumentumok naprakészen tartása, kapcsolódó jogszabályváltozások követése.

Betöltendő állás munkakörének szakterülete (munkakörcsalád): jogi és igazgatási feladatkör

Betöltendő állás jogviszonya: közszolgálati jogviszony (Kttv.)

Foglalkoztatás jellege, időtartama, munkaideje, munkarendje, formája: határozott idejű jogviszony, hivatali munkarend, 40 óra, általános munkarend

Munkavégzés helye: 1033 Budapest, Mozaik utca 7.

Álláshirdető szervezet bemutatása: Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet önkormányzati költségvetési szerv. Alapfeladata az általános közterület-felügyeleti feladatok ellátása, a lakosság szubjektív biztonságérzetét növelő egyenruhás jelenlét, valamint az általános rendezettség biztosítása Budapest Főváros III. Kerület Óbuda-Békásmegyer közterületein, illetve közreműködés a meghatározott bűnmegelőzési feladatok végrehajtásában.

A munkáltatóval, állással kapcsolatos egyéb lényeges információ: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény, Budapest Főváros III. Került Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Képviselőtestületének 21/2012. (IV.27.) önkormányzati rendelete, valamint Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet Közszolgálati Szabályzatról szóló utasítás rendelkezései az irányadók. A munkakör az Intézmény Jogi és Kommunikációs Osztályához tartozó munkakör. Próbaidő 6 hónap.

Pályázati feltételek:

  • magyar állampolgárság,
  • cselekvőképesség,
  • büntetlen előélet,
  • jogász szakképzettség,
  • magabiztos felhasználói szintű számítógép ismeret,
  • kiemelkedő kommunikációs készség.

A kinevezés feltétele az érvényes hatósági erkölcsi bizonyítvány.

A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:

  • közterület-felügyeletnél vagy rendészeti vonalon szerzett 1-3 év szakmai tapasztalat,
  • határozottság, magabiztosság,
  • hatékony munkavégzés,
  • felelősség-vállalás,
  • jó konfliktus-kezelő képesség,
  • elkötelezettség, megbízhatóság,
  • aktivitás.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:

  • fényképes, részletes szakmai önéletrajz [87/2019. (IV.23.) Korm. rendelet 1. számú melléklete alapján],
  • motivációs levél,
  • iskolai végzettséget igazoló bizonyítványok, dokumentumok másolata,
  • hozzájáruló nyilatkozat arról, hogy adatait Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet a jelentkezése elbírálásának érdekében kezelje.

A munkakör betölthetőségének időpontja: 2025. március 3.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. február 28.

A pályázatok benyújtásának módja:

  • Postai úton, a pályázatnak Óbuda-Békásmegyer Közterület-felügyelet címére történő megküldésével (1033 Budapest, Mozaik utca 7.). Kérjük a borítékon feltüntetni a munkakör megnevezését: jogi előadó.
  • Elektronikus úton dr. Géczi Viktória Ágnes osztályvezető részére (Jogi és Kommunikációs Osztály) a szemelyugy@obkf.hu e-mail címen keresztül.
  • Személyesen ügyfélfogadási időben a 1033 Budapest, Mozaik utca 7. recepcióján vagy ügyfélszolgálatán történő leadással.

A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje: A pályázat csak akkor érvényes, ha a pályázati felhívásban feltüntetett valamennyi formai és tartalmi feltételnek megfelel. A munkáltató által kiválasztott érvényes pályázatot benyújtókat a munkáltató által kijelölt szakmai bizottság hallgatja meg, és a benyújtást követő 30 napon belül dönt. A pályázat eredményéről a pályázó tájékoztatást kap az elbírálástól számított 8 napon belül. A kiíró a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.

A pályázat elbírálásának határideje: folyamatos

A munkáltatóval kapcsolatban további információt a www.obkf.hu honlapon szerezhet.