Rendkívüli nyitvatartási rend az ügyfélszolgálaton

A rendkívüli ügyfélszolgálati nyitvatartás bevezetésének célja a lakosság és az önkormányzati dolgozók védelme. Kérjük, ha tehetik ügyeiket telefonon vagy e-mailben intézzék.

Rendkívüli nyitvatartási rendet vezettünk be Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat ügyfélszolgálatán:

hétfőn 14-18 óra

kedden 12-16 óra

szerdán 8-12 óra

csütörtökön 12-16 óra

péntek 8-12 óra

Az ügyfeleket a 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2. szám alatti irodában fogadjuk. Kérjük, hogy legalább 2 méter távolságot tartsanak egymástól a várakozás során.

Kérünk mindenkit, hogy elsősorban telefonon és e-mail-ben forduljon hozzánk, a 437-8501 telefonszámon vagy a postabonto@obuda.hu e-mail-címen.

A házasságkötésekkor az anyakönyvvezetőn és a házasulandókon kívül kizárólag a tanuk lehetnek jelen.

A megváltozott ügyfélszolgálati rendről és az elektronikus ügyintézési lehetőségekről részletes információt itt talál: https://bit.ly/39fgig7