A rendkívüli ügyfélszolgálati nyitvatartás bevezetésének célja a lakosság és az önkormányzati dolgozók védelme. Kérjük, ha tehetik ügyeiket telefonon vagy e-mailben intézzék.
Rendkívüli nyitvatartási rendet vezettünk be Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat ügyfélszolgálatán:
hétfőn 14-18 óra
kedden 12-16 óra
szerdán 8-12 óra
csütörtökön 12-16 óra
péntek 8-12 óra
Az ügyfeleket a 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2. szám alatti irodában fogadjuk. Kérjük, hogy legalább 2 méter távolságot tartsanak egymástól a várakozás során.
Kérünk mindenkit, hogy elsősorban telefonon és e-mail-ben forduljon hozzánk, a 437-8501 telefonszámon vagy a postabonto@obuda.hu e-mail-címen.
A házasságkötésekkor az anyakönyvvezetőn és a házasulandókon kívül kizárólag a tanuk lehetnek jelen.
A megváltozott ügyfélszolgálati rendről és az elektronikus ügyintézési lehetőségekről részletes információt itt talál: https://bit.ly/39fgig7